دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ "دلتنگ" از محسن چاوشی

 

قلبم به تو محتاجه چشمم به تو وابستس
این پنجره بی چشمات از پلك زدن خستست
دلتنگی گنجشكا آواز خیابونا
دیدن چه گذشت امروز بین من و بارونا
دلتنگ یعنی من یعنی تو رو خواستن
دلتنگ یعنی تو تنهای تنهایی
دلتنگ یعنی تو پیشم نمیمونی
اما نمیدونی هر لحظه اینجایی

آلونك خوشبختی این كفتره بغ كرده
دلتنگ تر از هر روز دنبال تو میگرده
انگار كسی امروز جز من تو خیابون نیست
انگار كه این بارون بغض من بارونیست
دلتنگ یعنی تو یعنی كنارم باش
هم بی قرارم كن هم بی قرارم باش
دلتنگ یعنی من یعنی تو رو خواستن
دلتنگ یعنی تو دلتنگ یعنی من

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com